Kalite Politikası

A Plus Dental olarak :

  • Tüm süreçlerde, hastaların ihtiyaç ve beklentilerini tam olarak karşılayan bir anlayış içinde güvenilir ve aranan sağlık merkezi olmayı,
  • Optimum tedavi kalitesinden ödün vermeden hastalara uygun tedavi fiyatlandırması sunabilmeyi,
  • Kalite sistemleri çerçevesinde tüm çalışanların daha yetkin ve yeteneklerini en üst seviyede kullanabilen kişiler haline gelmeleri için ekip çalışmasına önem vererek kalite düzeyini sürekli yükseltmeyi,
  • Tüm çalışanlarda kalite, bilincini tesis etmeyi,
  • Başlanan her projeyi zamanında, en üst düzey tekniklerle projesine tam uyumlu, istenen kalitede ve bütçe sınırları içinde eksiksiz tamamlamayı,
  • İçinde bulunduğumuz topluma ve çevreye saygılı, hasta memnuniyetini ön planda tutarak, örnek bir kuruluş olmayı, ve İş hacmini sürekli geliştirerek, ülke ekonomisine katkıda bulunmayı

Kalite Politikası olarak belirlemiştir.

Kalite Hedefi

A Plus Dental olarak :

Müşteri memnuniyetini ölçülebilir hale getirmek ve her yıl memnuniyet durumunu iyiye doğru taşımak

Müşteri şikayetlerini yazılı hale getirmek, şikayet sayısını % 10 azaltmak.

Uygunsuzluk oranlarını % 10 azaltmak.

Kişi başı yılda ortalama en az 16 saatlik eğitim vermek

Şeklinde Kalite Hedefleri belirlemiştir.

Randevu Alın

Randevu ve görüşme için formu doldurun, size ulaşalım.

0344-225-6060 info@aplusdental.com.tr