Kalite Politikası

Kalite Hedefi

A Plus Dental olarak :

Müşteri memnuniyetini ölçülebilir hale getirmek ve her yıl memnuniyet durumunu iyiye doğru taşımak

Müşteri şikayetlerini yazılı hale getirmek, şikayet sayısını % 10 azaltmak.

Uygunsuzluk oranlarını % 10 azaltmak.

Kişi başı yılda ortalama en az 16 saatlik eğitim vermek

Şeklinde Kalite Hedefleri belirlemiştir.

Kalite Politikası

A Plus Dental olarak :

  • Tüm süreçlerde, hastaların ihtiyaç ve beklentilerini tam olarak karşılayan bir anlayış içinde güvenilir ve aranan sağlık merkezi olmayı,
  • Optimum tedavi kalitesinden ödün vermeden hastalara uygun tedavi fiyatlandırması sunabilmeyi,
  • Kalite sistemleri çerçevesinde tüm çalışanların daha yetkin ve yeteneklerini en üst seviyede kullanabilen kişiler haline gelmeleri için ekip çalışmasına önem vererek kalite düzeyini sürekli yükseltmeyi,
  • Tüm çalışanlarda kalite, bilincini tesis etmeyi,
  • Başlanan her projeyi zamanında, en üst düzey tekniklerle projesine tam uyumlu, istenen kalitede ve bütçe sınırları içinde eksiksiz tamamlamayı,
  • İçinde bulunduğumuz topluma ve çevreye saygılı, hasta memnuniyetini ön planda tutarak, örnek bir kuruluş olmayı, ve İş hacmini sürekli geliştirerek, ülke ekonomisine katkıda bulunmayı

Kalite Politikası olarak belirlemiştir.

Estetik dişlere sahip olmak ister misiniz?